MÜHASİB KÖMƏKÇİSİ

500 AZN

Pərvanə Oruc

Şəhər:
Bakı
Yaş:
26
Cins:
Qadın
Elanın tarixi:
16-01-2018
Bitmə tarixi:
15-02-2018
Ad:
Pərvanə İsayeva Oruc
Telefon:
(051) 515-13-43
E-mail:
p.isayeva@bk.ru

Bacarıqlar

Windows (2000/XP/Vista/7), MS Office (MS Word, MS Excel, , Power Point, Access, Outlook Express, Autocad, Internet,)
HR işləri, Sənədləşmə, qeydiyyat, materialın hazırlanması
Ofis avadanlıqlarından sərbəst istifadə etmək (Printer, FAX, Scan, Kassa ve Post terminal aparati ilə işləmə),
Bron ve rezerv işləri. Yaranmış ofisdaxili problemin qüsursuz həlli

Azərbaycan (doğma),
İngilis - yaxşı (İntermedit)
Rus- yaxşı
Türk - yaxşı

Təhsil

Orta texniki

Bakı Biznes Kooperasiya Kolleci - İnformatika müəllimi

İş təcrübəsi

5 ildən artıq

1.Çörək zavodu-Yazı operatoru (4 ay)
-Yazı operatoru, Hesablama işlərinin aparılması
_____________________________________________________

2.Özəl Müəssisə - Komputer xidməti, Operator ( 1 il )
-Microsoft Office, İnternet, Corel DRAW, Adobe Photosop proqramlarında iş, Mətnlərin yığılması, vizitka, menyu , jurnal üzlüklərinin yığılması,kserokopiya, printer, skaner, foto-montaj və s
_____________________________________________________

3.“Hippokrat” MMC - Ofis meneceri (2 il)
- Direktor asistenti (müdriyyətin vedriyi tapşırıqları vaxtı-vaxtında məsuliyyətlə icra etmək )
- Reception (daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması və yönləndirilməsi, poçt ünvanımıza gələn məktubların yönləndirilməsi, Marketinq şöbəsinə lazım olan annatasiyalar, vademekumlarda dəyişikliklərin edilməsi, marketinq şöbəsini lazımi materialarla təchiz etmək, ofis daxili yaranan texniki problemlərin aradan qaldırılması üçün lazımi tədbirlərin görülməsi, ofis və məişət ləvazimatlarının illik siyahısının tərtibi, saxlanılmasına nəzarət və şöbələrin lazımi ləvazimatlarla təchiz edilməsi )
_____________________________________________________

4. “BSS” Group MMC -Ofis meneceri (3 il)
- Şirkətə gələn zənglərin cavablandırılması və əməkdaşlarla calaşdırılması
- Rəhbərliyin telefon danışıqlarını təşkil etmək, faks, mail göndərmək və rəhbərlik olmadığı vaxtda alınan xəbərləri qeyd etmək və aldığım məlumatların məzmununu ona çatdırmaq
Ümumi Öhdəliklər:
- Şirkətlə əməkdaşlıq edən şirkətlər haqqında məlumat bazasını yaratmaq
- Müştərilərlə kontaktların qurulması və gələn sifarişlərin operattiv surətdə qeydiyyatı
- Şirkətlərlə şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında yazışmalar aparmaq
- Daxil olan və çıxan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, icrasına nəzarət
-Anbara nəzarət
-Həftəlik Anbardan mədaxil, məxaric siyahısının qeydiyyatı
-Aylıq Revizə edilmiş Anbar siyahısının müdriyyətə təqdimatı
-Kassa Mədaxil Orderinin qeydiyyatı
-Kassa Mədaxil Orderinə müvafiq Etibarnamələrin hazırlanması
- Ish vaxti yaranan problem ve suallarin operativ helli
- Gələn qonaqların qarşılanması
- Direktorun birbaşa tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
- Ofislərin cari təsərrüfat fəaliyyəti ilə bağlı lazımi işlərin görülməsi
- Hesab-faktura ilə işləmək
-Qaimə-Fakturanın yazılması
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı (print, skan, laminasiya, cildleme)
- İşə yaradıcı yanaşma, təşkilatçılıq və ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti
- Kollektiv və müştərilərlə düzgün ünsiyyət qurma bacarığı
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti
- Vəzifə öhdəliklərini qüsursuz olaraq yerinə yetirmək
-HR işləri, Sənədləşmə, qeydiyyat, materialın hazırlanması
Ofis avadanlıqlarından sərbəst istifadə etmək
(Printer, FAX, Scan, Kassa ve Post terminal aparati ilə işləmə),
-Bron ve rezerv işləri.
-Yaranmış ofisdaxili problemin qüsursuz həlli

____________________________________________________

5. “BSS” Group MMC - Mühasib köməıkçisi, Xəzinədar (1 il)
- Pul vəsaitlərini ( milli manat və digər valyutalar) qəbul edib, qoruyub, saxlanması və təhlükəsisliyinin təmini
- Kassa cihazının fasiləsiz işini təmin edib, profilaktik baxişdan keçirləməsinin təmini
- Mövcud olan nəğd vəsaitin kassa kitabi ilə uyğunluğuna nəzarətdə saxlamaq
- Saxta pulların ola bilmə ehtimalına nəzarət
- Daxil olan pul vəsaitlərinin,əmtəə-mal qiymətlərinin və əsas vəsaitlərin uçotunu,mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, istehsal dövriyyəsini və xərclərini,xərclər smetasının hazırlanması,məhsulun satışını,iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini,maliyyə,hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları əməliyyatlarının uçotunu təşkil etmək
- Nəğd pul vəsaitlərinin şirkətin xəzinəsinə qəbulunu təmin etmək, məlumatları mövcud olan proqrama işlənməsini həyata keçirmək
- Nəğd pul vəsaitlərinin qalıqlarının limitini nəzarətdə saxlamaq
- Avansları, xərcləri yoxlayıb, onları rəsmiləşdirib, proqrama işlənməsini təmin etmək
- Xəzinə kitabının qeydiyyatı
-Gündəlik Inventarizasiya siyahisinin qeydiyyatı və aylıq müdriyyətə təqdimatı və hesabatı
- Naməlum məbləğlərin araşdırılması;
- Maliyyə, kassa və hesablaşma intizamına riayət etmək;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını yerinə yetirmək və müvafiq hesabatların hazırlanması.
-Bank və kassa əməliyyatlarının aparılması,ödəniş tapşırıqlarının,xəzinə mədaxil və məxaric orderlərinin yazılması
- Şirkətin siyasətinə və qəbul olunmuş mühasibat təcrübəsinə uyğun olaraq sənədlərin və faylların dəqiq və düzgün şəkildə saxlanılması
- Uyğunsuzluqların araşdırılması və düzəldilməsi
- Çeklərin hesab fakturalara uyğunlaşdırılması, çeklərdə müvafiq imzaların olması və çeklərin paylanması
- Şirkət tərəfindən ay ərzində alınan malların qiymətlərinin yoxlanması
-Anbara nəzarət
-Həftəlik Anbardan mədaxil, məxaric siyahısının qeydiyyatı
-Aylıq Revizə edilmiş Anbar siyahısının müdriyyətə təqdimatı
-Kassa Mədaxil Orderinin qeydiyyatı
-Kassa Mədaxil Orderinə müvafiq Etibarnamələrin hazırlanması
- Hesab-faktura ilə işləmək
-Qaimə-Fakturanın yazılması
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti
- Vəzifə öhdəliklərini qüsursuz olaraq yerinə yetirmək
_____________________________________________________

6. "Dekor Qrup" MMC - Mühasib Köməkçisi (4 ay)
-Xariclə danışıqların aparılması və xaricdən ehtiyac duyulan produktların sifarişi (Koreya, Çin, İtalya, UK, Rusiya, Türkiyə)
-Gələn zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi
-Verilən tapşırıqların vaxtı-vaxtında və məsuliyyətlə icrası
-Satış proqramında uyğunsuzluqların araşdırılması və düzəldilməsi
-Şirkət tərəfindən ay ərzində alınan malların qiymətlərinin yoxlanması
-Ödəniş tapşırıqlarının yazılması
-Kassa Mədaxil Orderinin qeydiyyatı
-Kassa Mədaxil Orderinə müvafiq Etibarnamələrin hazırlanması
-Hesab-faktura ilə işləmək
-Qaimə-Fakturanın yazılması
- Avansları, xərcləri yoxlayıb, onları rəsmiləşdirib, proqrama işlənməsini təmin etmək
- Naməlum məbləğlərin araşdırılması

Əlavə məlumat

Xahiş edirəm maaşı vaxtında verən, ciddi şirkətlər əlaqə yaratsın.
Xahiş edirəm Marketing və TİENS kimi təşkilatlar narahat etməsin.
Whatsapp cavablandırılmayacax.